Egy keresőoptimalizálás ügynökség vagy röviden SEO ügynökség intelligens online szolgáltatásokat kínál. Egy keresőmarketing ügynökség segít ügyfeleinek abban, hogy a Google-keresésekben saját jogon (és nem fizetett hirdetések segítségével) érjenek el minél jobb helyezést a Google találati listáján. Az ilyen organikus, azaz nem fizetett, előkelő helyezések segítenek abban, hogy minél több érdeklődő keresse fel weboldalunkat. Cél: az ingyenes keresésen keresztül a vásárlásra hajlandó érdeklődők eljuttatása a weboldalra, és ott valamilyen tevékenység (konverzió) végrehajtása (regisztrálás, feliratkozás, vásárlás stb.)
A SEO ügynökség célja
A SEO ügynökségek célja az organikus látogatók (forgalom) növelése egy adott webhelyen. Ez különösen fontos az e-kereskedelem területén, ahol a több érdeklődő egyenes arányban áll a több vásárlással, mert a keresők gyakran vásárlási szándékkal nézelődnek a neten. Ehhez pedig keresési kifejezéseket használnak.
Ha ilyen terveink vannak, célszerű egy helyi SEO ügynökség mellett letenni a garast, mert a személyes találkozás lehetősége megkönnyítheti az együttműködést. Léteznek a SEO egy-egy területére szakosodott keresőmarketing ügynökségek is, például létezik kifejezetten linképítő ügynökség, melynek profilja nem meglepő módon a linképítés.
Mit csinál egy keresőoptimalizálás ügynökség?
Egy SEO ügynökséggel mindent el lehet intézni. A végén az ügyfél megkapja az eredményt, vagyis az elérhető legjobb helyezést. Neki magának semmi mással nem kell törődnie.
Egy keresőmarketing ügynökség megtervezi és megvalósítja cége online jelenlétét
Ha SEO tanácsadásról van szó, az ügynökségek az ügyfelek igényeire összpontosítanak. Aki keresőmarketinggel foglalkozik egy cégnél, annak naprakész tapasztalatra van szüksége az e-kereskedelemben, a műszaki területen vagy a meglévő gyengeségek megoldásában.
Előfordulhat olyan megoldás is, hogy egy reklámügynökség bíz meg egy SEO szakértőt, aki kifejezetten a keresőoptimalizálásra specializálódott. Ezzel minden bizonnyal sikeres lesz az ügyfél hírnevének, márkájának megerősítése, újraindítása. Egy SEO ügynökség azonosítani tudja a webhely problémáit, és javaslatokat tehet annak megoldására, amelyeket közösen megvitatnak, átbeszélnek a megbízóval.
A keresőoptimalizálásnak két kulcsfontosságú területe van
- Oldalon belüli optimalizálás/ On page SEO
- Oldalon kívüli optimalizálás/ Off page SEO
Egy SEO ügynökség tevékenysége tehát erre a három részterületre koncentrálódik:
1) Tartalom vagy hozzáadott érték létrehozása
2) Backlink beszerzés
3) SEO technológia
A hosszú távú siker nagyon valószínű, amíg az ügynökség tudja, mit csinál.
Mennyi ideig kell dolgozni egy SEO ügynökséggel?
Az együttműködés időtartama számos tényezőtől függ. Fontos azonban, hogy a professzionális keresőoptimalizálást hosszú távú befektetésnek tekintsük, ne várjunk azonnali sikereket. Még ha gyors győzelmek lehetségesek is pár hónap után, a hosszú távú stratégiai tervezés kulcsfontosságú az optimális rangsoroláshoz és a webhely nagyobb forgalmához. Mire egy EO stratégia a gyakorlatban is kifejti legjobb hatását, az minimum egy év. Legalább ennyi idővel számolnia kell, ha SEO ügynökség megbízásán gondolkodik. Ez egy befektetés, aminek hozadéka a weboldal nagyobb láthatósága az interneten, több látogató a honlapon, és ennek következtében magasabb bevétel.
<-- Vissza a A SEO az egyik legjobb befektetési forma Dombóvár Tolna megye blog oldalra!